Grup frIENDs: Ecem Aksoy, Seda Bora, Büşra Ergin, Derya Ipek Eroğlu, Selin Ertam
İş Bankası, 16 milyona yakın müşterisi, 1300'den fazla Bankamatiği ve 6.200'ü aşkın sayıdaki banka şubesi ile Türkiye'nin en büyük özel bankasıdır. Aynı zamanda, Türkiye'ye ilk Bankamatiği, internet bankacılığını ve mobil bankacılığı getiren inovatif bir bankadır. Bu bağlamda, geleceğin müşteri kitlesinin bir bölümünü oluşturan üniversite öğrencilerinin bağlılıklarını sağlamak banka açısından önem taşımaktadır. Üniversite öğrencilerinin büyük bir kısmının mezuniyetten sonra bankadaki hesaplarını kapattığı veya kullanmadığı düşünüldüğü için, bağlılığın üniversite yıllarında sağlanmasının önem taşıyabileceği öngörülmektedir. Bu projenin amacı, üniversite öğrencilerini bankaya yönlendirebilecek ve bağlılığını sağlayacak faktörleri analiz ederek bu amaca yönelik fikirler geliştirmektir.