Grup Ormancılar: Batuhan Panavur, İsa Tunçman, Halil Toslak, Kemal Yılmaz, Celal Çeşitçioğlu
1979 yılında Koç Grubundan ayrılıp 1998'de Kıraça şirketler grubuna dahil Karsan, "Tek tesis çok marka" sloganıyla bünyesinde birçok firmanın araçlarını fason olarak üretmektedir. Renault tır çekici(RT), Hyundai Van ve Peugeot Partner'e ilave olarak Peugeot'tan lisansını tamamı ile aldıkları J9 Premier olmak üzere 4 ana nihai ürün üretmektedirler. Her yeni gelen proje kontratı ile esnek bir ambar yönetimi ve tesis içi rotalama, şirketin en büyük ihtiyaçlardan birini oluşturmaktadır. 2008 içerisinde gelen yeni RT projesi ile beraber ambar yerinden taşınarak başka bir yere inşa edilmiştir. Bu bağlamda "Ormancılar" grubundan beklenen stok alanı yerleşimi ve tesis içi rotalamayı içeren bir sistem tasarımıdır.
Bu sunumda öncelikli olarak kısaca sistem ve problem hakkında genel bilgi verilip hemen ardından alternatif çözüm yaklaşımlarının irdelenmesinden, kurulan modelden, depo alanında, farklı kısımlara uygulanan farklı metodolojilerden bahsedilecektir. Ayrıca, modelin çözdürülmesi sonucu elde edilen alternatif sonuçlar aktarılacaktır. Daha sonra, tasarlanan yeni sistemde rotalarının nasıl belirlendiği aktarılıp, trafik yoğunluğunun nasıl düzenlendiği anlatılacaktır.